23/12/2019 - Ενισχυμένο το ενδιαφέρον της βελγικής και ολλανδικής αγοράς για το ελληνικό τουριστικό προϊόν - Επικοινωνιακές δράσεις του ΕΟΤ στις δύο χώρες

Στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις στο Βέλγιο και την Ολλανδία με σκοπό την ενημέρωση των τοπικών επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου, την τόνωση των προκρατήσεων από τις χώρες αυτές για το 2020 και την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως ποικιλόμορφου προορισμού με πληθώρα εναλλακτικών επιλογών, υλοποίησε τις προηγούμενες ημέρες η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

 

Συγκεκριμένα:

 

  • Στις 9 Δεκεμβρίου συμμετείχε σε επαγγελματικό Β2Β workshop, που διοργάνωσε ο Τ.Ο Caractère στο Leuven του Βελγίου. Ο βελγικός T.O, που ειδικεύεται στον τουρισμό πολυτέλειας και απευθύνεται σε κοινό υψηλού μορφωτικού επιπέδου, παρουσίασε στους 75 σημαντικότερους ταξιδιωτικούς πράκτορες της χώρας τον ετήσιο κατάλογό του, ο οποίος περιλαμβάνει προορισμούς όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Κροατία, η Σλοβενία και το Μαυροβούνιο.

 

Κατά τη διάρκεια του workshop, εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σε κατ’ ιδίαν επαγγελματικές συναντήσεις για το ελληνικό προϊόν και τις επιλογές που προσφέρει η Ελλάδα σε επισκέπτες οι οποίοι επιζητούν διακοπές συγκεκριμένων ποιοτικών προδιαγραφών και υψηλών υπηρεσιών. 

 

Η εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, L. Grim, ανάμεσα σε Βέλγους τουριστικούς πράκτορες κατά την διάρκεια της εκδήλωσης του T.O Caractère.

 

  • Στις 13 Δεκεμβρίου, διοργάνωσε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας εκδήλωση αφιερωμένη στο ελληνικό φως, σε συνεργασία με το περιοδικό «ZIN» (έντυπο και ηλεκτρονικό), το οποίο απευθύνεται σε αναγνώστες ηλικίας 50+ και κυρίως γυναίκες που αποτελούν ιδανικό κοινό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η διαφημιστική καμπάνια του περιοδικού για τη μοναδικότητα του ελληνικού φωτός στη λήψη φωτογραφιών, καθώς είχε προηγηθεί σχετικό σεμινάριο φωτογραφίας σε 60 αναγνώστες από τον εικαστικό και φωτογράφο Erik Lieber και τον instagrammer και φωτογράφο Jean Paul Bardelot. Στο σεμινάριο, αλλά και κατά την εκδήλωση, ο E. Lieber παρουσίασε το βιβλίο του για την Οία «Drifting Light: Oia across 30 years» και ο J. P. Bardelot την έκδοση «Greece: the land of light», προϊόν του ταξιδιού που πραγματοποίησε στον Βόλο, το Πήλιο και τα Μετέωρα, σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

 

Η διαφημιστική καμπάνια του «ZIN» θα ολοκληρωθεί με διαγωνισμό στα social media του περιοδικού για την καλύτερη φωτογραφία που αναδεικνύει το ελληνικό φως, ενώ η προβολή της συγκεκριμένης δράσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχιστεί και το 2020, λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος που επέδειξαν οι αναγνώστες του.

 

Στο περιθώριο της εκδήλωσης-αφιέρωμα στη μοναδικότητα του ελληνικού φωτός, του ολλανδικού περιοδικού «ZIN». Εικονίζονται, από αριστερά, ο φωτογράφος E. Lieber, η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών Ελ. Σκαρβέλη, ο instagrammer-φωτογράφος J. P. Bardelot και ο αρχισυντάκτης του περιοδικού N. Vos.

 

  • Τέλος, στις 17 Δεκεμβρίου πραγματοποίησε στην Αμβέρσα του Βελγίου και σε συνεργασία με τον βελγικό Τ.Ο Transeurope αποκλειστική παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε επιλεγμένο κοινό 32 φλαμανδόφωνων τουριστικών πρακτόρων, που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς και ποιοτικές επιλογές ταξιδιών.

 

Η εκδήλωση επικεντρώθηκε σε προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, της Θεσσαλίας και της Ηπείρου, για τους οποίους ο Τ.Ο Transeurope έχει προγραμματίσει ειδικά πακέτα για το 2020, με την προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κα Ελένη Σκαρβέλη, να παρουσιάζει τους προορισμούς αυτούς μέσω videos του ΕΟΤ, εστιάζοντας στην ελληνική φιλοξενία και γαστρονομία, κύρια κριτήρια των Βέλγων τουριστών για την επιλογή του τόπου των διακοπών τους.

 

Επισημαίνεται ότι ο συγκεκριμένος T.O, με 50ετή εμπειρία στο Βέλγιο και διευρυμένο δίκτυο συνεργατών σε όλη την αγορά της BeNeLux, εξέδωσε φέτος για δεύτερη χρόνια ειδική «μπροσούρα» για την Ελλάδα.

 

Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, Ελ. Σκαρβέλη, παρουσιάζει λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς κατά την διάρκεια της εκδήλωσης του T.O Transeurope.

 

Info:
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Βελγίου (ΑΒΤΟ), ο μέσος φλαμανδόφωνος Βέλγος τουρίστας δαπανά σημαντικά υψηλότερα ποσά από τον αντίστοιχο γαλλόφωνο, ενώ ταυτόχρονα αναζητά την προσωπική επαφή και την ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων στον προορισμό των διακοπών του. Επίσης, επτά στους δέκα Βέλγους κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, προγραμματίζοντας το ταξίδι τους συνήθως έξι μήνες νωρίτερα, με το 50% από αυτούς να επιλέγουν παραθαλάσσιους προορισμούς.
 

Συνδεθείτε, Συμμετάσχετε και Μοιραστείτε
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Εγγραφείτε για να είμαστε σε επαφή
Εγγραφή στο Newsletter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το περιεχόμενο αυτών των σελίδων αποτελεί πvευματική ιδιοκτησία του ΕΟΤ και απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του ΕΟΤ. Για πληροφορίες webmaster@gnto.gr
All Rights Reserved. GNTO © 2012.