Με δυναμικό τρόπο ξεκίνησε ο ΕΟΤ την ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του για την αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων.
Συνεχίζει ο ΕΟΤ τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην κινεζική αγορά. Αυτή τη φορά, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo. Συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια views και 211.000 reposts.
Πρωτότυπες ψηφιακές δράσεις για την προβολή και προώθηση του εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην ιταλική αγορά, υλοποιεί μέσα στον Δεκέμβριο η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2021 και παράλληλα αποσκοπούν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων της συγκεκριμένης Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού με σημαντικούς παράγοντες της τοπικής τουριστικής αγοράς.
Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα, οι ιαματικές πηγές και η γαστρονομία της παρουσιάστηκαν αναλυτικά από την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας στην αγορά της Σουηδίας, σε δύο εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Malmö και το Göteborg, αντίστοιχα.
Τον «Αριστοτελικό Περίπατο», τη μυσταγωγία του Αγίου Όρους και τη μοναδική οινογαστρονομία της Ανατολικής Χαλκιδικής είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά δύο διακεκριμένοι Αυστριακοί δημοσιογράφοι, στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip) που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας σε συνεργασία με τον Δήμο Αριστοτέλη και τον Οργανισμό Προώθησης Ανατολικής Χαλκιδικής, από τις 21 έως τις 25 Οκτωβρίου.
Εκδήλωση για την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρουν η Κεντρική Ελλάδα και η Δυτική Μακεδονία σε εκπροσώπους των σημαντικότερων T.Os καθώς και τα εγκυρότερα τουριστικά-ταξιδιωτικά ΜΜΕ της Σουηδίας διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου, σε κεντρικό εστιατόριο της Στοκχόλμης.