Η Ευρωπαϊκή Ένωση ταξιδιωτικών πρακτόρων και ΤΟs ( ECTAA), αποδίδει τα εύσημα στις ελληνικές αρχές και τον ΕΟΤ για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού μέσα στην πλέον καταστροφική χρονιά για τον παγκόσμιο τουρισμό, ελέω πανδημίας.
Συνεχίζει ο ΕΟΤ τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην κινεζική αγορά. Αυτή τη φορά, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo. Συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια views και 211.000 reposts.
Μνημόνιο Συνεργασίας για τη διεξαγωγή σύγχρονων και αναλυτικών ερευνών και τη διαμόρφωση ανάλογων δράσεων στον τομέα του τουρισμού, υπέγραψαν ο ΕΟΤ και το Εργαστήριο Οικονομικής Πολιτικής και Στρατηγικού Σχεδιασμού του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών (ΤΟΕ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
«Προκειμένου να προχωρήσουμε, πρέπει προηγουμένως να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να αποτιμήσουμε αυτό που συνέβη την προηγούμενη δεκαετία. Μετά θα πρέπει να αναλύσουμε την τρέχουσα κατάσταση και στη συνέχεια να σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε πολιτικές για το είδος του τουρισμού που θέλουμε να έχουμε τα προσεχή χρόνια».
«Είναι πλέον η ώρα να χτίσουμε ένα ανθεκτικό, βιώσιμο και ανταγωνιστικό τουρισμό με νέες πολιτικές και υποδομή, που θα αντιμετωπίσει στο μέλλον τις προκλήσεις πιο μεθοδικά, γεγονός που θα φέρει μόνο οφέλη στη γενική μας οικονομία».
Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα, οι ιαματικές πηγές και η γαστρονομία της παρουσιάστηκαν αναλυτικά από την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας στην αγορά της Σουηδίας, σε δύο εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Malmö και το Göteborg, αντίστοιχα.
Τον «Αριστοτελικό Περίπατο», τη μυσταγωγία του Αγίου Όρους και τη μοναδική οινογαστρονομία της Ανατολικής Χαλκιδικής είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά δύο διακεκριμένοι Αυστριακοί δημοσιογράφοι, στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip) που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας σε συνεργασία με τον Δήμο Αριστοτέλη και τον Οργανισμό Προώθησης Ανατολικής Χαλκιδικής, από τις 21 έως τις 25 Οκτωβρίου.