Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εφαρμογή κινητών τηλεφώνων ‘’Visit Greece’’, που ανέπτυξε ο ΕΟΤ και η Warply με την υποστήριξη της Mastercard και της Eurobank.
Με δυναμικό τρόπο ξεκίνησε ο ΕΟΤ την ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του για την αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων.
Τον κορυφαίο Έλληνα αθλητή μηχανοκίνητου αθλητισμού, Ανδρέα Λασκαράτο, υποδέχτηκε σήμερα Πέμπτη στα γραφεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, προκειμένου να κάνουν τον απολογισμό του 2020 και να συζητήσουν τα επόμενα βήματα της συνεργασίας τους.
Τιμητική βράβευση στον Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Δ. Φραγκάκη, απένειμε η FedHATTA και ο ΗΑΤΤΑ, ως αναγνώριση των προσπαθειών του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού το 2020, προκειμένου να παραμείνει η Ελλάδα ψηλά στις επιλογές των τουριστών την επόμενη ημέρα και να καταφέρει να επανατοποθετηθεί ανάμεσα στις σημαντικές τουριστικές χώρες υποδοχής τουριστών, στην μετά covid 19 εποχή.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ταξιδιωτικών πρακτόρων και ΤΟs ( ECTAA), αποδίδει τα εύσημα στις ελληνικές αρχές και τον ΕΟΤ για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού μέσα στην πλέον καταστροφική χρονιά για τον παγκόσμιο τουρισμό, ελέω πανδημίας.
Ο ΕΟΤ ενισχύει την παρουσία της χώρας μας στο εξωτερικό υποστηρίζοντας τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις
209 επιχειρήσεις σε 4 μεγάλες διεθνείς virtual εκθέσεις με την στήριξη του ΕΟΤ
Συνεχίζει ο ΕΟΤ τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην κινεζική αγορά. Αυτή τη φορά, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo. Συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια views και 211.000 reposts.
Τρεις νέες σημαντικές διακρίσεις στις ΗΠΑ, φέρουν για μία ακόμη φορά την Ελλάδα και την Σαντορίνη στο προσκήνιο της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς , παρά τη διεθνή τουριστική ύφεση ελέω πανδημίας.
Στις 14 Δεκεμβρίου και σε διαδικτυακή διοργάνωση απονομής των βραβείων Global Traveller της FXExpress 2020, η Ελλάδα:
Πρωτότυπες ψηφιακές δράσεις για την προβολή και προώθηση του εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην ιταλική αγορά, υλοποιεί μέσα στον Δεκέμβριο η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2021 και παράλληλα αποσκοπούν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων της συγκεκριμένης Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού με σημαντικούς παράγοντες της τοπικής τουριστικής αγοράς.