ΜΕΛΕΤΕΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΟΤ
- Brand Management Manual (2013)
- Στρατηγική Προώθησης και Προβολής 2014-2015-2016
- ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ MARKETING EOT, PRC Groups. THR International Tourism Consultants. MRB Hellas S.A. (2007)
- BRANDING ΕΟΤ, PRC Group, THR International Tourism Consultants, MRB Hellas S.A. (2007)
ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ
- ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΗΠΕΙΡΟΥ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΚΡΗΤΗΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
- ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Β' ΦΑΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2003)
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, WWF ΕΛΛΑΣ (2000)
- ΜΕΡΟΣ Α
- ΜΕΡΟΣ Β
ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε. (2004)
- ΜΕΛΕΤΗ
- ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
Συνδεθείτε, Συμμετάσχετε και Μοιραστείτε
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εγγραφείτε για να είμαστε σε επαφή
Εγγραφή στο Newsletter